Monday 25 July 2016

Filled Under:

AKHIRNYA TER0NGKAR: 7 Sebab Lelaki Tak Hands0me Di Malaysia Selalu Dapat Awek Persis M0del



        Pastinya ramai di antara kita yang pernah perasan sewaktu kita berjalan-jalan di dalam sh0pping mall, mesti teng0k ramai c0uple yang macam langit dan bumi bezanya kan?

        Awek punyalah lawa, putih melepak. Kalau yang pakai tudung tu memang hijabista habis. Tapi, bila teng0k b0yfriend dia, errrmm.. malaslah nak cakap.

        Mesti k0rang tertanya-tanya kenapa situasi pelik ini berlaku kan? Nah, baca dan terimalah kenyataan bahawa dunia ini memang tidak adil. Dah memang perempuan tu suka apa b0leh buat hehe.

        P0ket tebal

        H00i! Kalau k0rang nak tahu, kebanyakan lelaki tak hands0me ini mempunyai kewangan yang hands0me. Mungkin lepas ni b0leh buat kajian mengenai hip0tesis ‘makin tak hands0me, makin kaya’.
        Ada sense 0f hum0r yang tinggi

        K0rang perasan tak, kebanyakan lelaki yang tak hands0me ni memang kaki pak lawak. Dah tentulah gegadis mereka gelak memanjang.

        Mulut lebih manis daripada muka

        Percaya atau tidak, lelaki-lelaki tak hands0me ini mempunyai kepakaran dan skil mengayat lebih p0wer daripada si bajet-bajet Aar0n Aziz.

        Buktinya, k0rang trylah berchatting dekat mana-mana chat r00m. Ayat punya manis samai terus jatuh cinta. Bila dah jumpa… Ad0iyai. Tapi nak buat macamana, dah terjatuh cinta!

        C0nfirm straight!

        Sekarang ni kita tak b0leh memandang lelaki dengan hanya melihat badan sad0nya sahaja kerana kebanyakan mereka mempunyai directi0n yang pelik-pelik. Hurm..

        Tak perlu takut kena rampas dengan perempuan lain

        Walau secantik mana pun perempuan tu, mereka tetap akan rasa insecure. S0, bila ada teman lelaki muka pecah rumah, si gf rasa selamat daripada di sailang 0leh wanita lain.

        Penangan cerita Beauty & The Beast

        Ini semua sebab terikut-ikut dengan cerita fairytale. S0, nak tunjuklah bahawa true l0ve is everything.

        Laki tak hands0me lebih ‘sedar diri’


        Maksudnya, mereka akan lebih hargai kasih sayang dan perhatian yang diberikan 0leh kekasih hati. Takde istilah nak curang sebab mereka rasa sangat teruja dapat si cantik jelita.\




0 comments:

Post a Comment