Friday 22 July 2016

Filled Under:

KENAL DENGAN WARTAWAN TV3 INI ..!!! KEGIATANNYA TELAH TERBONGKAR DAN MERAGUKAN IA ADALAH SEORANG BEKAS PENGACARA TV3,, NETIZEN TERKEJUT DENGAN PERBUATAN DIA

Terkejut Dengan Kegiatan Bekas Pengacara TV3....

KENAL DENGAN WARTAWAN TV3 INI ..!!! KEGIATANNYA TELAH TERBONGKAR DAN MERAGUKAN IA ADALAH  SEORANG  BEKAS PENGACARA TV3,, NETIZEN TERKEJUT DENGAN PERBUATAN DIA

Korang kenal tak dengan bekas pengacara terkenal TV3 ni ?
Ni gambar dia ..
Dia ni popular dahulu tau zaman zaman 90 an. Sebut je nama Sharifah Shawati semua orang kenal dia ni.
Lepas KS buat carian di Google rupanya dia ni sebenarnya ligat dengan 'kegiatan' perniagaan yang pelbagai. Selain menjadi perunding imej dan banyak buat seminar pasal tu, dia jugak ada keluarkan fesyen pakaian sendiri. Kerrlas fesyen baju dia..
Banyak lagi koleksi fesyen pakaian yang lain, yang terbaru ada kebaya kimono, macam mana entah rupanya? Kalau korang nak tengok boleh klik pada gambar diatas tu. Selain itu dia ada buat Beauty and Fashion Showcase powered by amaxMall pada 19 JULAI 2016. Boleh hubungi amaxMall untuk tahu lebih lanjut mengenai Beauty and Fashion Showcase ini.
Tak cukup dengan itu dia ni ada keluarkan jugak produk makanan iaitu sambal cili. Amboi kemain.. semua bisnes dia cuba.
Apa yang bestnya pasal sambal cili ni, kat produk tulis tagline 'Food for beauty'. Makan sambal akan jadi cantik ? Camtu la kot maksudnya kan?
Apa pun korang boleh cuba lah ya. Beauty ke tidak ? Korang boleh tahu nanti. Nampak sedap tu. Beli online pon boleh klik je pada gambar diatas tu.




0 comments:

Post a Comment